Allsecur bedankt Henk

De nieuwe campagne ‘Bedankt Henk’ van autoverzekeraar Allsecur is gisteravond van start gegaan. In de tv commercial maken we kennis met ‘Henk’. 'Henk' is al jaren klant bij Allsecur, houdt van zijn auto, maar is ook wel een beetje een pechvogel. Allsecur leert van de situaties waarin Henk met zijn auto terecht komt. In de commercial zie je een typische ‘Henk-situatie’.

Geen kussens

De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Alfred in Amsterdam, onlangs benoemd tot Bureau van het Jaar. Samen met Alfred is een campagnerichting gekozen zonder de herkenbare kussens. Johan Van den Neste, marketing manager Allsecur: “Na 4 jaar was het tijd voor een nieuwe richting. Iedere dag stellen we onze klant centraal. Alfred heeft dit uitstekend verbeeld door ook in de nieuwe campagne onze klant Henk centraal te stellen. We zijn een autoverzekeraar die er is voor haar klanten als dat nodig is. Een autoverzekeraar die schade gewoon uitbetaalt als dat nodig is. Zonder kleine lettertjes. We leren dan ook graag van de ervaringen van Henk. Zo kunnen we onze autoverzekering en service aanpassen en verbeteren. Bedankt Henk!"

Nieuwe pay-off

Klanten zoals Henk leren Allsecur dagelijks dat schade aan je auto uit heel onverwachte hoek kan komen. En dat dat dan wel goed geregeld moet zijn. Als 100% autoverzekeraar die staat voor kwaliteit én een scherpe prijs begrijpt Allsecur dat heel erg goed. Niet voor niets zijn Allsecur Autoverzekeringen door consumenten elk jaar gekozen tot Beste Keuze! De nieuwe pay-off ‘Dé Autoverzekeraar’ past daar dan ook goed bij.

Feiten

De televisiecommercial is geproduceerd door Bonkers en geregisseerd door Vincent Lobelle. De voice-over is van Ruben van der Meer. De opnames van de televisiecommercial vonden plaats in april in het buitenland.

Geen kussens

Nieuwe pay-off