's-Hertogenbosch,
25
januari
2017
|
09:10
Europe/Amsterdam

Allsecur ontvangt voor de 6de keer Beste Service Award

Samenvatting

Autoverzekeraar Allsecur mocht gisteren voor de zesde keer op rij de Beste Service Award in ontvangst nemen. Onafhankelijke reviewsite Opiness reikt de award jaarlijks uit aan organisaties met een excellente service. Allsecur wordt door consumenten als hoogste beoordeeld in de categorie autoverzekeringen.

De Beste Service Award werd tijdens een feestelijke uitreiking in City Sense in Utrecht in ontvangst genomen door Annemarie Lagerweij, Manager Operations en Ron Adams, Brand Manager bij Allsecur. Annemarie Lagerweij: “Naast kwaliteit en een scherpe prijs staat service bij Allsecur hoog in het vaandel. We werken met alle collega’s elke dag hard om onze klanten een excellente service te bieden. Het is dan ook een enorme eer om door de consument voor de zesde maal hierop bekroond te worden.”

Opiness is een onafhankelijk online platform waarop consumenten dienstverleners kunnen beoordelen en vergelijken. Op basis van 1.497 reviews ontvangt Allsecur een 8 voor haar service. Uit het juryrapport van Opiness: “Het personeel van Allsecur wordt vriendelijk en deskundig gevonden en dat wordt zeer gewaardeerd. De beloftes worden nagekomen en dat geven klanten dan ook terug.”

Ron Adams: “Het overtreffen van de klantverwachting zal altijd een doel blijven voor Allsecur. Dat we deze award voor de zesde keer in ontvangst mogen nemen, betekent niet dat we achterover gaan leunen. Het bevestigt nogmaals dat onze strategie werkt. Ook het komend jaar blijven we hard werken aan onze service en streven we ernaar deze eerste positie vast te houden.”

De volledige uitslag van de Opiness Beste Service Awards 2017 is te vinden op https://opiness.nl/beste-service-awards-2017

 

Boilerplate

Over Allsecur

Allsecur is een dochtermaatschappij van Allianz Group en opgericht in 2008. In een overvolle autoverzekeringsmarkt biedt Allsecur de klant een kwalitatief autoverzekeringsproduct tegen een scherpe premie. Met het gemak om de verzekering zelf (online) te regelen en af te sluiten. Als 100% autoverzekeraar is Allsecur op de hoogte van de trends en ontwikkelingen in de autoverzekerings- en autobezittersmarkt. Daardoor kan Allsecur als autoverzekeringsspecialist goed inspelen op de veranderende klantbehoeften in autoverzekeringen en automobiliteit. Allsecur maakt de klantbelofte waar: zes jaar op rij ontvangt Allsecur de Beste Service Award met een klantwaardering van een 8.