Allsecur ook Beste Keuze 2010!

Voor het tweede jaar op rij zijn we door consumenten verkozen tot beste autoverzekering van Nederland. Daar zijn we trots op!

Waarom de beste?
Sinds de oprichting in 2000 van Verzekeringssite.nl zoeken elk jaar ruim 600.000 Nederlanders naar een nieuwe autoverzekering. In 2009 waren dat er maar liefst 742.679. Verzekeringssite.nl ging op zoek naar wat een autoverzekering de ‘beste keuze’ maakt. Er zijn drie factoren die daarbij belangrijk zijn: premie (prijs), kwaliteit van de dekking en klanttevredenheid.

• Premie: om de score daarop vast te stellen, wordt gekeken naar de gemiddelde positie in de vergelijking. Die is namelijk op prijs gerangschikt.
  • Kwaliteit van de dekking: de polisvoorwaarden krijgen punten. Daar rolt een score uit.
  • Klanttevredenheid: die wordt gemeten door onderzoeksbureau GFK. Zij vragen klanten van Allsecur hoe tevreden zij zijn.

Nieuw dit jaar is dat Verzekeringssite.nl de drie best presterende autoverzekeringen volgens de olympische richtlijnen hebben beloond met een Gouden, Zilveren of Bronzen Award. Dat betekent dus dat we Goud gewonnen hebben! Een topprestatie waar we erg blij mee zijn.

Het kan altijd beter!
We hebben het ook afgelopen jaar weer hard gewerkt. Dan is de titel ‘Beste Keuze 2010’ extra mooi: die bevestigt dat we goed bezig zijn. Maar dat betekent zeker niet dat we nu achterover gaan leunen. We blijven altijd verbeteren, altijd op zoek naar slimme mogelijkheden voor onze klanten. We blijven scherp op de prijs, zorgvuldig in onze service en duidelijk in onze communicatie. Zodat onze klanten altijd goed verzekerd zijn. Ook de komende jaren. Want daar gaat het om, daar doen we het allemaal voor!