Allsecur premies blijvend scherp

Allsecur in de media

De laatste weken was het volop in het nieuws: autoverzekeraars verhogen de premies. Allsecur krijgt van haar klanten ook vaak de vraag of haar premies omhoog gaan. Johan Van den Neste, marketing manager Allsecur zegt hierover: ”Allsecur staat bekend om haar scherpe premie én haar uitstekende dekking. Niet voor niets zijn we voor het derde jaar op rij uitgeroepen tot “Beste Keuze Autoverzekering” door Verzekeringssite.nl. Onze klanten krijgen altijd een premie op maat. Klanten betalen voor hun risico op schade, niet dat van een ander. Allsecur heeft daarmee een gezonde financiële basis. We zien nu dan ook geen reden om ons prijsbeleid aan te passen.”

Tegengestelde trend
In tegenstelling tot de berichten dat autoverzekeringen veel duurder worden, ziet Allsecur een tegengestelde trend. “Het gemiddelde prijsniveau voor nieuwe autoverzekeringen is gedaald,” aldus Van den Neste. “De belangrijkste reden is dat er veel meer kleine (milieuvriendelijke) auto’s worden verkocht. De gemiddelde premiedaling zien we ook terug in onze eigen prijsindex. Corrigeren we de prijsindex voor deze milieuvriendelijke ontwikkeling, dan zien we wel een lichte premiestijging. Die komt uit op 2,7% in plaats van de in de media genoemde 11%.”

Allsecur in de media

Tegengestelde trend