Allsecur vierde jaar op rij 'Beste Keuze' autoverzekering

Allsecur is voor het vierde jaar op rij verkozen tot ‘Beste Keuze’ Autoverzekering door Verzekeringssite.nl. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt op basis van premie en kwaliteit. Allsecur heeft de beste prijs/kwaliteitverhouding en wint de Gouden Award van Verzekeringssite.nl. De autoverzekeringen van ING en Zelf.nl winnen de Zilveren en Bronzen Award.

Premie én kwaliteit
Voor consumenten is zowel de premie als de kwaliteit van een autoverzekering belangrijk. Daarom heeft Verzekeringssite.nl beide aspecten meegenomen in de beoordeling van de ‘Beste Keuze’ Autoverzekering. De autoverzekeraar met de beste prijs/kwaliteit verhouding wint de ‘Beste Keuze’ Award 2012.

Top 3 autoverzekeraars

1. Allsecur
  2. ING
  3. Zelf.nl

De top 3 biedt haar klanten een goede prijs/kwaliteitverhouding. De top 3 is dit jaar anders dan vorig jaar doordat diverse autoverzekeraars het afgelopen jaar hun premies hebben verhoogd. Ondanks de premiestijgingen zijn er nog steeds verzekeraars die een prima prijs/kwaliteit verhouding hebben. Daarmee vallen ze bij vergelijkingssites op en worden ze vaker gekozen door consumenten.

Allsecur al 4 jaar ‘Beste Keuze’ Autoverzekering

"Het is uniek dat Allsecur Autoverzekering voor de vierde keer op rij de ‘Beste Keuze’ Award wint. Allsecur laat zien dat het mogelijk is om een goede kwaliteit voor een lage prijs aan te bieden,” aldus Erik Hordijk, directeur van Verzekeringssite.nl. Annemarie Lagerweij, Manager Operations bij Allsecur vindt het een prachtig compliment: “Als 100% autoverzekeraar staat Allsecur voor kwaliteit én een scherpe prijs. Dat Allsecur voor het vierde jaar op rij weer beloond wordt met de ‘Beste Keuze’ Award laat zien dat klanten dit ook zo waarderen."

Ook ING is erg blij met de Zilveren award en de erkenning.  Jan van der Struik, Directeur Marketing Verzekeren ING : “Wij doen iedere dag ons best om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. En we proberen onze klanten steeds weer te verrassen.” Michel Ypma, Formulemanager Zelf.nl: "We zijn erg blij met de Bronzen Award van Verzekeringssite voor onze autoverzekering. En omdat het een derde plek betreft, moedigt het ons ook aan om volgend jaar voor goud te gaan en onze autoverzekering nog beter te maken dan die al is."

Waarom de Verzekeringssite.nl Award?

Sinds 2009 kent Verzekeringssite.nl jaarlijks de ‘Beste Keuze’ Awards toe aan auto- en zorgverzekeraars. Hiermee zet Verzekeringsite.nl verzekeraars in de spotlights, die het beste scoren op cruciale onderdelen als premie en kwaliteit.

Premie én kwaliteit

Top 3 autoverzekeraars

1. Allsecur
  2. ING
  3. Zelf.nl

Allsecur al 4 jaar ‘Beste Keuze’ Autoverzekering

Waarom de Verzekeringssite.nl Award?