Rotterdam,
08
maart
2018
|
00:00
Europe/Amsterdam

Allsecur viert 10-jarig bestaan met de Grote Allsecur Kentekenloterij

Samenvatting

Allsecur bestaat 10 jaar en dat gaan ze groots vieren. In de nieuwe campagne, ontwikkeld samen metreclamebureau Alfred, roepen Tim en Tom Coronel, als ware showmasters, heel Nederland op om mee te doen aan de Grote Allsecur Kentekenloterij.

 

Deelnemers aan de Allsecur Kentekenloterij hoeven alleen maar een premieberekening te maken om deel te nemen. Ze maken met hun kenteken kans op een jaar lang gratis tanken. In de actieperiode tot en met eind april zijn er wekelijks trekkingen, maar daarnaast wordt er tot eind 2018 maandelijks een winnaar gekozen onder de klanten van Allsecur. Klanten van Allsecur spelen namelijk automatisch mee.

De campagne wordt op TV en radio uitgezonden, maar ook online wordt de campagne uitgezet via bannering, display advertising en social media.