Allsecur wint 4 keer op rij Beste Service Award Opiness

Allsecur wint in 2012, 2013 en 2014/2015 de Beste Service Award van de onafhankelijke reviewsite Opiness! (voorheen bekend als Preferenso). Al 4 jaar op rij ontvangt Allsecur gemiddeld een 8,3 van haar klanten.

Allsecur onderscheidt zich van andere verzekeraars door de aspecten: goede, vriendelijke communicatie en de goede informatievoorziening. Waarbij het proactief informeren aan klanten als men teveel betaalt klanten echt verrast. ‘Betaalbaar met de juiste dekking’ en ‘geen gezeur’ als er schade is die vooral snel afgehandeld moet worden. Dit staat in de beoordelingen en Allsecur beantwoordt daarmee aan de wensen van haar klanten. Opiness: 'het bieden van de beste prijs in combinatie met goede kwaliteit en de beste klantenservice bieden creëert fans.' Allsecur is trots op dit resultaat, Wij danken onze klanten!

Ron Adams, Brand Communications Manager bij Allsecur over het winnen van de Beste Service Award: 'We zijn erg trots dat we na 2012 en 2013 ook voor 2014/2015 de Beste Service Award in ontvangst mogen nemen! Allsecur laat hier mee zien dat een scherpe premie niet ten koste gaat van de kwaliteit en service. We doen elke dag ons best om onze klanten excellente service te verlenen. Deze award bevestigt dat de klant dit ook zo ervaart. En dat is het belangrijkste.'

Lees meer op de website van Opiness