's-Hertogenbosch,
12
januari
2016
|
08:00
Europe/Amsterdam

Allsecur wint Beste Service Award 2016

Samenvatting

Voor de vijfde maal op rij wint Allsecur de Beste Service Award van reviewsite Opiness. In de categorie autoverzekeringen kreeg Allsecur van het publiek een gemiddeld cijfer van een 8.5 voor de service. Een bewijs dat de Allsecur paradox werkt: kwaliteit voor een scherpe prijs.

Annemarie Lagerweij, manager operations bij Allsecur: ‘De klant heeft onze verwachting overtroffen. Wij willen dagelijks de verwachting van de klant overtreffen. Dat het nu weer andersom gebeurt, is een bekroning op ons werk’.

Kwaliteit én een lage premie
Allsecur is ontstaan vanuit het inzicht dat consumenten het hadden gehad met verzekeraars. Zij wilden meer service, een hogere kwaliteit en een lagere premie. Dat Allsecur scherp is geprijsd vertellen de tweeling Tim en Tom Coronel aan het publiek via de commercials. Maar dat Allsecur ook kwaliteit biedt in de vorm van klantenservice blijkt uit de verschillende awards.

Consistent bewijs van de kracht van Allsecur
Naast de onderscheiding van Opiness won Allsecur al drie jaar op rij van Moneyview de maximale waardering voor alle drie de verzekeringsvormen. Ook op andere reviewsites zoals de Consumentenbond en Independer scoort Allsecur hoog op kwaliteit en service.

Ron Adams, brandmanager bij Allsecur: ‘Klanten liegen niet en het bewijs wordt geleverd aan de kassa. Reviewsites zijn hier een verlengde van. Een continue bewijs dat onze strategie werkt op het gebied van service, kwaliteit en prijs. Ik ben heel trots op dit resultaat en dat het een consistent bewijs is van de kracht van Allsecur. In 2016 leggen we nog meer focus op service en kwaliteit. Deze voorsprong willen we behouden!’.

Boilerplate

Allsecur is een dochtermaatschappij van Allianz Group en opgericht in 2008. In een overvolle autoverzekeringsmarkt bieden wij de klant een kwalitatief autoverzekeringsproduct tegen een scherpe premie. Met het gemak om de verzekering zelf (online) te regelen en af te sluiten. Als 100% autoverzekeraar is Allsecur op de hoogte van de trends en ontwikkelingen in de autoverzekerings- en autobezittersmarkt. Daardoor kan Allsecur als autoverzekeringsspecialist goed inspelen op de veranderende klantbehoeften in autoverzekeringen en automobiliteit. Allsecur maakt de klantbelofte waar: vijf jaar op rij ontvangt Allsecur de Beste Service Award met een klantwaardering van een 8.5.