Allsecur wint Klant is Koning Award 2010

Allsecur heeft donderdag 10 juni tijdens de Gouden Schilden Awards 2010 de ‘Klant is Koning’ prijs in de wacht gesleept. Binnen de verzekeringsbranche werden in totaal 15 awards uitgereikt in Studio 21 te Hilversum. De online autoverzekeraar liet hiermee andere genomineerden waaronder Ditzo, EBC Nederland, InShared en Univé achter zich. De Gouden Schilden worden jaarlijks uitgereikt aan bedrijven en personen die uitmuntend presteren binnen hun vakgebied.

Allsecur wist de prestigieuze award in de wacht te slepen door aan te tonen dat goede service tegen een scherpe prijs wel degelijk mogelijk is. “Medewerkers van Allsecur zijn altijd ontzettend gemotiveerd om klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zij weten wat de klant beweegt. De service wordt ook gemeten. Na elk contactmoment krijgt de klant onder andere de vraag in hoeverre zij hun vrienden en familie op basis van dit contact zouden aanbevelen. Door te meten kunnen we onze service continue verbeteren”, aldus Johan Van den Neste, Marketing Manager Allsecur.

Allsecur al eerder in de prijzen
Het is niet de eerste keer dat Allsecur in de prijzen valt. In mei werd de autoverzekeraar door consumenten voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot ‘Beste Keuze 2010’ door de Verzekeringssite.nl. Zij scoorden namelijk hoog op het gebied van kwaliteit, prijs en klantbeoordeling.