Rotterdam,

Automobilisten ontdekken pechhulp on demand

Nederlandse automobilisten ontdekken de nieuwste vorm van pechhulp: pechhulp on demand, dat blijkt uit cijfers van Allsecur. De app van Allsecur Pechhulp on demand werd de afgelopen maanden door meer dan 50.000 automobilisten gedownload en inmiddels zijn ruim 1.000 automobilisten weer op weg geholpen na een pechgeval

In het najaar schudde Allsecur de pechhulp markt wakker met de introductie van Pechhulp on demand. Dat er behoefte is aan een flexibele vorm van pechhulp blijkt wel uit de meer dan 50.000 autorijders die de gratis app inmiddels hebben geïnstalleerd en zo voorbereid zijn op een pechgeval. Naast de app werd de mobiele website van Pechhulp on demand ook nog eens door duizenden automobilisten geraadpleegd.

Betrouwbare pechservice
Allsecur Pechhulp on demand maakt gebruik van de pechhulpverlening van Allianz Global Assistance. Willem Snijders, CEO, Allianz Global Assistance Benelux: “De reacties van automobilisten op de on demand pechhulp zijn ontzettend goed. In totaal beoordeelden ruim 650 automobilisten met pech onze on demand hulpverlening, 94% is tevreden en daarvan beoordeelt zelfs 65% de hulpverlening met de hoogste score. Automobilisten kunnen er dus op vertrouwen dat onze ervaren hulpverleners hen weer snel op weg helpen.”

Markt is klaar voor pechhulp on demand
Nu meerdere aanbieders deze vorm van pechhulp zonder abonnement aanbieden, lijkt het ijs gebroken voor de automobilist. Ron Adams, Brand Manager bij Allsecur: “De cijfers laten zien dat de markt klaar is voor on demand pechhulp. Automobilisten ontdekken dat ze niet vast hoeven te zitten aan een duur abonnement om bij een pechgeval weer goed op weg te worden geholpen. Uit eerder onderzoek blijkt dat de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar pech heeft met de auto en dus niet altijd voordelig uit is met een abonnement. Met pechhulp on demand betaal je als automobilist alleen voor wat je gebruikt.”

Over Allsecur Pechhulp on demand

Met Allsecur Pechhulp on demand zijn automobilisten altijd verzekerd van goede pechhulp. Zonder abonnement of lidmaatschap. De handige app is alles wat automobilisten nodig hebben om een pechhulpverlener op te roepen bij autopech. Geen app geïnstalleerd en wel pech? Dan biedt Allsecur Pechhulp on demand dezelfde dienst aan via een speciale website. Automobilisten betalen alleen wanneer ze daadwerkelijk autopech hebben. Al vanaf EUR 65,- helpt Allsecur Pechhulp on demand u weer op weg.

Allsecur Pechhulp on demand maakt gebruik van de pechhulpverlening van Allianz Global Assistance. Deze ervaren pechhulporganisatie heeft eigen alarmcentrales en duizenden pechhulpverleners in binnen- en buitenland.

Voor meer informatie: Allsecur Pechhulp on demand of bekijk de video