Rotterdam,

Flitsmeister voegt Pechhulp on demand toe aan app

Vanaf vandaag is het voor gebruikers van Flitsmeister mogelijk om in de app pechhulp in te roepen als zij met pech langs de weg staan. Flitsmeister is hiervoor een samenwerking aangegaan met Allsecur Pechhulp on demand.

Gebruikers van Flitsmeister kunnen nu, zonder abonnement, gemakkelijk en snel pechhulp inroepen. In de app is vervolgens te zien waar de pechhulpverlener is en hoe snel de hulp bij het pechgeval is. Allsecur Pechhulp on demand maakt gebruik van de pechhulpverlening van Allianz Global Assistance.

Een groot deel van de Nederlandse autobezitters heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde automobilist maar 1 keer in de 5 jaar pech. Met Allsecur Pechhulp on demand zijn automobilisten altijd verzekerd van goede pechhulp, maar zonder abonnement of lidmaatschap. Automobilisten betalen alleen als ze daadwerkelijk autopech hebben.

“Flitsmeister is de grootste verkeersapp van Nederland. Met 1,1 miljoen gebruikers waarvan een groot deel dagelijks op de weg zit, is de kans groot dat een van hen met pech langs de weg komt te staan. Voor die automobilisten wordt het nu een stuk eenvoudiger en voordeliger om pech te melden”, zegt Ron Adams, Brand Manager bij Allsecur.

“Wij willen de beste vriend zijn van de automobilist. Met deze nieuwe feature helpen wij onze gebruikers in heel Europa dan ook zo snel en zo goed mogelijk aan adequate pechhulp op het moment dat hij autopech heeft onderweg. Met Flitsmeister helpen we onze gebruikers tijd en geld te besparen. Voordelige pechhulp on demand past daar perfect bij, ” zegt Jorn de Vries van Flitsmeister.

Over Flitsmeister
Sinds de oprichting in 2012 is Flitsmeister zowel als web- als mobiele applicatie uitgegroeid tot de grootste verkeersinformatiedienst van Nederland. Dankzij onder andere Floating Car Data is het bedrijf in staat om verkeersstromen in heel Nederland in kaart te brengen. Het streven naar continue verbetering en innovatie leidt tot een hechte community van gebruikers die elkaar via de apps voor iOS en Android voorzien van actuele en nauwkeurige verkeersinformatie. Op dit moment heeft Flitsmeister ruim 1,1 miljoen gebruikers in Nederland, België en Luxemburg.

Over Allsecur Pechhulp on demand
Met Allsecur Pechhulp on demand zijn automobilisten altijd verzekerd van goede pechhulp. Zonder abonnement of lidmaatschap. De handige app is alles wat automobilisten nodig hebben om een pechhulpverlener op te roepen bij autopech. Geen app geïnstalleerd en wel pech? Dan biedt Allsecur Pechhulp on demand dezelfde dienst aan via een speciale website. Automobilisten betalen alleen wanneer ze daadwerkelijk autopech hebben. Al vanaf EUR 65,- helpt Allsecur Pechhulp on demand u weer op weg. Automobilisten kunnen nadat zij geholpen zijn, ter plaatse betalen met PIN en creditcard.

Allsecur Pechhulp on demand maakt gebruik van de pechhulpverlening van Allianz Global Assistance. Deze ervaren pechhulporganisatie heeft eigen alarmcentrales en duizenden pechhulpverleners in binnen- en buitenland. Voor meer informatie: Allsecur Pechhulp on demand.

photo:Suzanne Caron
Suzanne Caron