's-Hertogenbosch,
09
april
2009
|
11:53
Europe/Amsterdam

Klanttevredenheids­onderzoek Independer: Allsecur ziet ruimte voor verbetering


Ook dit jaar heeft Independer.nl onderzoek gedaan naar de klanttevredenheid van verzekeraars. Verzekeraars die rechtstreeks met hun klanten communiceren, zogeheten direct writers, krijgen de hoogste waardering van hun klanten.

Allsecur ziet ruimte voor verbetering

Allsecur scoort met een 7,3 ook dit jaar weer goed op ‘klaarstaan voor de klant’ en ‘beloften nakomen’. Toch kan het beter, zo ziet ook Marketing Manager Johan Van den Neste: “Allsecur zit qua score in de middenmoot. We streven ernaar bij de beste te horen. Niet voor niets monitoren we continu onze klanttevredenheid. Met een Net Promotor Score onderzoek meten we ‘In welke mate zou u Allsecur aanbevelen aan vrienden en familie?’. Met de resultaten uit dit onderzoek en de tips van klanten gaan we dan direct aan de slag.”