's-Hertogenbosch,
01
februari
2015
|
14:00
Europe/Amsterdam

Nieuwe Allsecur commercial: niet slopen maar glijden

Samenvatting

Vanaf maandag 2 februari is de nieuwe commercial van Allsecur op televisie te zien. De vaste gezichten van Allsecur, Tim en Tom Coronel, belanden dit keer op een schaatsbaan. Glijdend met een dweilmachine wijzen ze de schaatsers op een besparing op hun autoverzekering

Knipoog naar Loden Leeuw
De nieuwste commercial van Allsecur, waarin Tim en Tom Coronel op een dweilmachine keurig over het ijs glijden, is meteen een knipoog naar de recent gewonnen Loden Leeuw. Het raceduo gedraagt zich voorbeeldig op de schaatsbaan die helemaal in tact blijft.

Op 5 januari namen de Coronels de Loden Leeuw in ontvangst als meest irritante BN'ers van 2014. Zij zouden in de ogen van de stemmers op respectloze wijze de bibliotheek binnenscheuren en onnodig vernielen. Toch viel de award in goede aarde bij Tim en Tom want zij zijn dol op winnen. De winnaarsmentaliteit van de Coronels is voor de kijkers ook nu niet te missen: met een heuse fotofinish racen ze de baan af.