's-Hertogenbosch,
26
mei
2010
|
00:00
Europe/Amsterdam

Populair nummer 'What a day' nu gratis te downloaden op website Allsecur


 

Den Bosch, 25 mei 2010 – Het speciaal voor de nieuwe commercial van Allsecur geschreven nummer ‘What a day’ van Darius Dante is vanaf nu gratis te downloaden op de website van de online autoverzekeraar. Het gaat hier om een langere uitvoering van het nummer. Bij Allsecur is al maanden vraag naar het nummer en hoe men het kan downloaden. Ook op YouTube is het nummer erg populair. De commercial en het nummer zijn te vinden op www.allsecur.nl/autoverzekeringen/over-allsecur.html.

‘What a day’ is speciaal gecomponeerd voor de nieuwe ‘Relaxed rijden’ campagne van Allsecur en is geschreven door Darre van Dijk; die achter de artiest Darius Dante schuilgaat. Darre van Dijk is een singer/songwriter en creatief directeur van het reclamebureau Ogilvy en schreef in het verleden al nummers voor Allsecur. Daarnaast werd hij zelf bekend met de hit ‘Jij kan de Wereld aan’ die gebruikt werd in een reclame met schaatser Annemarie Thomas.

Met de ‘Relaxed rijden’ campagne onderstreept Allsecur dat je met haar autoverzekering een relaxed gevoel hebt omdat zij standaard geen eigen risico kent. Dus hoeft de automobilist niet wakker te liggen van een deukje. In de reclame is te zien hoe een man liggend op een kussen door de stad rijdt. Al rijdend drinkt hij een kopje koffie. Een achterliggende auto bumperkleeft hem terwijl hij zich een weg door het drukke verkeer baant. Echter, daar maakt de man zich niet druk om. ‘What a day’ onderschrijft het relaxte gevoel tijdens het rijden.