's-Hertogenbosch,
05
januari
2015
|
21:08
Europe/Amsterdam

Tim en Tom Coronel winnen Loden Leeuw 2014

Ron Adams, brand manager Allsecur autoverzekeringen
We willen Tim en Tom graag feliciteren met deze prijs en alle stemmers bedanken! Allsecur is blij dat we met de Tim en Tom TV-commercials veel ‘slapende’ verzekerden wakker hebben gemaakt. Wij bij Allsecur en veel andere Nederlanders zijn fan van de tweeling, maar we begrijpen ook dat niet iedereen ze leuk kan vinden. Ook in 2015 blijven Tim en Tom de hoofdrol spelen in de Allsecur commercials.
Ron Adams, brand manager Allsecur autoverzekeringen
Samenvatting

De prijs voor de meest irritante BN'er in een commercial van 2014 gaat naar Tim en Tom Coronel. De Loden Leeuw reikt Radar jaarlijks uit aan de meest irritante commercial en BN'er van het jaar. 

De Coronels zijn op dit moment on tour voor de Dakar Rally in Zuid-Amerika maar geven via een filmpje commentaar. Tim: 'Wij zijn eigenlijk heel erg blij want we hebben weer wat gewonnen! En ik geef jullie ook helemaal gelijk want hij is altijd irritant. Tom: En ik heb nieuws voor jullie want ik vind hem ook irritant.'

Ron Adams, Brand Manager bij Allsecur:
‘We willen Tim en Tom graag feliciteren met deze prijs en alle stemmers bedanken! Allsecur is blij dat we met de Tim en Tom TV-commercials veel ‘slapende’ verzekerden wakker hebben gemaakt. Wij bij Allsecur en veel andere Nederlanders zijn fan van de tweeling, maar we begrijpen ook dat niet iedereen ze leuk zal vinden. Ook in 2015 blijven Tim en Tom de hoofdrol spelen in de Allsecur commercials.’

De trofee heeft de mannen wel aan het denken gezet maar over stoppen peinzen ze niet. De Coronels roepen in koor: 'We gaan gewoon door!'.